T.C.
NAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ DEKANLIĞI
29 Ağustos 2016
Fen Edebiyat Fakültesi Dekanlığı’na 2016-2017 Öğretim Yılı Güz Yarıyılında, Namık Kemal Üniversitesi Lisans ve Önlisans Yatay Geçiş Yönergesine göre Yatay Geçiş yapmak üzere başvuran öğrencilerin durumunu, bölümlerden gelen görüşler doğrultusunda değerlendirmiştir. Bu değerlendirme sonucunda Fen Edebiyat Fakültesi’nin farklı programlarına başvuran 13(Onüç) öğrenciden 11(On bir) öğrencinin durumu asil olarak, 0(Sıfır) öğrencinin durumu yedek olarak uygun bulunmuş; 2(İki) öğrencinin yatay geçiş başvuruları, Üniversitemiz Yatay Geçiş Yönetmeliğindeki koşulları taşımadığından dolayı kabul edilmemiştir. Başvurusu uygun görülen öğrencilerin intibak durumları da ekte gösterildiği biçimdedir.
Adı-Soyadı |
Bölümü |
Durumu |
Kayıt Tarihi |
Kayıt Tipi |
Merve USTA |
Türk Dili ve Edebiyatı |
2. Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Ebru SINIRTAŞ |
Türk Dili ve Edebiyatı |
2. Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Gülüm Gökçem ALGAR |
Türk Dili ve Edebiyatı |
3. Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Gülşah Hilmiye TANIK |
Alman Dili ve Edebiyatı (N.Ö) |
3.Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
İdil TURNA |
İngiliz Dili ve Edebiyatı |
Üniversitemiz Yatay Geçiş Yönetmeliğindeki koşulları taşımadığından dolay başvurusu kabul edilmemiştir. |
||
Kübra KIRLAK |
Sosyoloji |
2.Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Yeliz YILDIRIM |
Sosyoloji |
2.sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Rüştü Gökay GÜNEŞ |
Sosyoloji |
3.sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Ali Taha İŞMEN |
Coğrafya |
2.Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Hilal BALCI |
Coğrafya |
2.Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Serdar YANIKER |
Biyoloji |
Üniversitemiz Yatay Geçiş Yönetmeliğindeki koşulları taşımadığından dolay başvurusu kabul edilmemiştir. |
||
Nuran KILIÇ |
Tarih |
3. Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |
Özlem KARAMAN |
Tarih |
2.Sınıf Asil |
01.09.2016-05.09.2016 |
Kontenjan |